Αυγά: 8 μύθοι που πρέπει να ξεπεράσεις

Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να μαγειρέψετε αυγά. Μπορείτε να τα τηγανίσεις, να φτιάξετε ομελέτα, να τα βράσετε ή ακόμα να τα βάλετε σε γλυκά. Υπάρχουν ωστόσο τόσοι πολλοί μύθοι για τα οφέλη αλλά και τα αρνητικά που προκαλούν. Το Viralbuzz.gr παρουσιάζει 8 μύθους που σχετίζονται με τα αυγά, που ήρθε η ώρα να αποβάλετε.

1. Το ασπράδι του αυγού βοηθάει στη μείωση των ρυτίδων

Οι σπιτικές μάσκες αυγού, είναι πολύ δημοφιλείς σήμερα,διότι κάνουν το δέρμα να φαίνεται πιο ομαλό και μπορούν να βοηθήσουν στην απαλλαγή των ρυτίδων. Τα αυγά περιέχουν πολλές πρωτεΐνες, βιταμίνες Ε και Β και βιοτίνη. Η ανεπάρκεια αυτών των ουσιών, κάνει τα μαλλιά και τα νύχια μας αδύναμα. Τα αυγά βοηθούν αυτά τα μέρη του σώματος να παραμείνουν υγιή, αλλά μόνο αν τα φάμε!

2. Ο τρόπος μαγειρέματος των αυγών δεν επηρεάζει την διατροφική τους αξία

Η κατανάλωση μόνο των αυγών δεν είναι αρκετή, πρέπει να τα μαγειρέψετε και σωστά. Τα χτυπημένα αυγά που ψήνονται στο φούρνο στους 180 ° C χάνουν περίπου το 45% της βιταμίνης D, εντός 40 λεπτών. Τα τηγανισμένα ή βρασμένα αυγά, διατηρούν σχεδόν το 90% αυτής της βιταμίνης. Πάρτε υπόψη σας αυτό το γεγονός πριν από το μαγείρεμα.

3. Η πόρτα του ψυγείου είναι το καλύτερο μέρος για να φυλάξεις αυγά

Σχεδόν όλα τα ψυγεία έχουν ένα ειδικό ράφι που βρίσκεται στην πόρτα. Αλλά δεν συνίσταται η αποθήκευση των αυγών εκεί. Τα αυγά αποθηκεύονται καλύτερα σε σταθερή θερμοκρασία. Η πόρτα είναι το θερμότερο μέρος και η θερμοκρασία αλλάζει πάντα εκεί. Το καλύτερο μέρος για την αποθήκευση των αυγών είναι το μεσαίο ράφι του ψυγείου.

4. Το χρώμα το κρόκου υποδηλώνει την ποιότητα του αυγού

Με την πρώτη ματιά, αυτή η δήλωση φαίνεται λογική. Στην πραγματικότητα, το χρώμα ενός κρόκου εξαρτάται από τη διατροφή της κότας, δηλαδή όσες περισσότερες καροτενοειδείς ουσίες έχει στο φαγητό της, τόσο πιο κορεσμένο κρόκο παράγει.

5. Τα καφέ αυγά είναι καλύτερα από τα λευκά

Συχνά ακούμε ότι τα καφέ ή τα μαύρα προϊόντα είναι πιο υγιεινά από τα λευκά (για παράδειγμα, το ψωμί ή η ζάχαρη). Αλλά δεν ισχύει το ίδιο και με τα αυγά. Μελέτες έχουν δείξει, ότι τα καφέ αυγά είναι σχεδόν τα ίδια με τα λευκά αυγά.

6.Τα ωμά αυγά είναι πιο υγιεινά από τα βρασμένα

Μερικοί άνθρωποι τρώνε ωμά αυγά για να αυξήσουν τους μυς τους, να βελτιώσουν τη φωνή τους ή να μειώσουν το οξύ του στομάχου. Ο κίνδυνος να αποκτήσει κανείς σαλμονέλωση, είναι πραγματικά χαμηλός: μόνο 1 αυγό από τα 30.000 είναι συνήθως μολυσμένο. Αλλά τα οφέλη των ωμών κρόκων είναι μάλλον υπερεκτιμημένα. Τα ασπράδια στα ωμά αυγά δεν απορροφώνται τόσο καλά από τον οργανισμό όσο τα μαγειρεμένα καθώς και η απορρόφηση της βιοτίνης (βιταμίνη Β7) μπορεί να μπλοκαριστεί.

7. Δεν πρέπει να τρώτε κρόκους αυγού αν θέλετε να χάσετε βάρος

Μερικοί άνθρωποι δεν τρώνε κρόκους αυγού διότι φοβούνται μην να πάρουν λίπος. Στην πραγματικότητα, οι κρόκοι περιέχουν πρόσθετες πρωτεΐνες και άλλες χρήσιμες ουσίες όπως η βιταμίνη D που συμβάλλουν στην απορρόφηση του ασβεστίου. Περιέχουν επίσης χολίνη που εξασφαλίζει την καλή λειτουργία του ήπατος. Αυτές οι ουσίες, καθώς και η λουτεΐνη που είναι χρήσιμη για τα μάτια μας, δεν περιέχονται στα ασπράδια των αυγών. Τα πειράματα αποδεικνύουν ότι η κατανάλωση 1 αυγού για πρωινό, μειώνει την ποσότητα τροφής που καταναλώνετε και, κατά συνέπεια, τον αριθμό θερμίδων που καταναλώνετε.

8. Άνθρωποι με χοληστερίνη δεν πρέπει να τρώνε αυγά

Για μεγάλο χρονικό διάστημα, στα άτομα με υψηλή χοληστερίνη, συνιστούσαν να αποκλείσουν ορισμένα προϊόντα που θα μπορούσαν να συνεχίσουν να την αυξάνουν. Τα αυγά βρίσκονταν στη λίστα των απαγορευμένων τροφίμων. Ναι, οι κρόκοι περιέχουν περισσότερο λίπος και χοληστερόλη από ότι τα ασπράδια. Αλλά δεν είναι όλα τα λιπαρά κακά και η λεγόμενη καλή χοληστερόλη δεν αυξάνει πάντα το επίπεδο της κακής χοληστερόλη στο αίμα.
Φυσικά, δεν είναι καλή ιδέα να τρώτε 3 αυγά για πρωινό κάθε μέρα, αλλά έχοντας 1 αυγό την ημέρα δεν θα σας βλάψει. Όσοι πάσχουν από διαβήτη και καρδιαγγειακά νοσήματα πρέπει να είναι πιο προσεκτικοί και να μην τρώνε περισσότερα από 3 αυγά την εβδομάδα.

ΠΗΓΗ: brightside.me

Η γνώμη σας μετράει
0Μου αρέσει0Το αγαπώ0Αστείο0Τραγικό0Αντίο για πάντα