Επίμονος πόνος στο σώμα; Μάθε τα 14 κόλπα της Ανατολής

Αν κάποιος γνωρίζει τι σημαίνει πόνος και εναλλακτική ιατρική, αυτός σίγουρα είναι ο κινέζικος λαός. Εδώ και χιλιάδες χρόνια οι Κινέζοι χρησιμοποιούν μεθόδους που απομακρύνουν τον πόνο, γιατί απλά γνωρίζουν να πιέζουν τα σωστά σημεία ανάλογα με την περίσταση. Αν κι εσύ θες να μάθεις πως να αντιμετωπίσεις τις απλές καθημερινές ενοχλήσεις, που μπορούν να προκύψουν, ρίξε μια ματιά στη λίστα που ακολουθεί και μάθε τα μυστικά της Ανατολής.

1. Τα 4 σημεία

Τα 4 εικονιζόμενα σημεία μπορούν να ανακουφίσουν από στομαχικές διαταραχές, αν πιεστούν διαδοχικά για 1 περίπου λεπτό.

2. Στήθος

Δοκίμασε να ασκήσεις πίεση στο κέντρο του στήθους σου, αν νιώθεις άγχος, υστερία, νεύρα και γενικά συναισθηματικό χάος.

3. Ανάμεσα στα δύο δάχτυλα 

Αν έχεις πονοκέφαλο ή έλλειψη συγκέντρωσης άσκησε πίεση για ένα λεπτό στο σημείο που βρίσκεται ανάμεσα στο μεγάλο δάκτυλο του ποδιού και το διπλανό του. Επίσης, βοηθά αν νιώθεις κουρασμένα τα μάτια σου ή έχεις κράμπες στο πόδι.

4. Πατούσα

Και σε αυτή την περίπτωση, άσκησε πίεση 1 λεπτού, αν νιώθεις τάσεις λιποθυμίας, ναυτία ή πονοκέφαλο.

5. Ο αχίλλειος τένοντας

Δώσε έμφαση στο σημείο, αν νιώθεις ενόχληση στην πλάτη, τον ώμο και τον αυχένα.

6. Το Περικάρδιο

Αν έχεις “ταραγμένο” συναισθηματικό κόσμο, κάνε μασάζ στο σημείο για μερικά δευτερόλεπτα ασκώντας έντονη πίεση.

7. Αγκώνας

Το σημείο βρίσκεται πάνω από τον αγκώνα και ίσως να σε σώσει σε περίπτωση υψηλού πυρετού και “κλειστού” λαιμού.

8. Το χέρι

Το σημείο βρίσκεται ανάμεσα στον αντίχειρα και τον δείκτη. Βοηθά να αντιμετωπιστεί ο πόνος στον ώμο, το λαιμό και το δόντι.

9. Το τρίτο μάτι

Το σημείο βρίσκεται ανάμεσα στα φρύδια. Χρησιμοποιείται για πονοκεφάλους, κατάθλιψη και χρόνιο άγχος. Πίεσε απαλά για 1 λεπτό.

10. Η άκρη του φρυδιού

Αν υποφέρεις από ημικρανίες, ένα μασάζ στο τελείωμα του φρυδιού, σίγουρα θα σε ανακουφίσει.

11. Γόνατο

Αν έχεις ενοχλήσεις που αφορούν το πεπτικό σύστημα, το κλειδί βρίσκεται στο γόνατο. Πίεσε με δύναμη για ένα λεπτό, αν έχεις πόνο στο στομάχι ή νιώθεις ναυτία.

12. Το σημείο συνείδησης

Βρίσκεται στον αυχένα, στη βάση του κρανίου. Χρησιμοποιείται για τη ζάλη, τις ημικρανίες και τον πονοκέφαλο.

13. Κεφάλι

Η άσκηση πίεσης στο εικονιζόμενο σημείο για ένα λεπτό, βοηθά, όταν ο πόνος είναι στο λαιμό και τις ρινικές αιμορραγίες.

14. Καρπός

Αν νιώθεις “φουσκωμένος”, το σημείο που πρέπει να πιέσεις, για να νιώσεις καλύτερα, βρίσκεται 3 δάχτυλα περίπου πάνω από τον καρπό.

ΠΗΓΗ: brightside.me

Η γνώμη σας μετράει
1Μου αρέσει0Το αγαπώ0Αστείο0Τραγικό0Αντίο για πάντα