Μεγάλη Εβδομάδα: 13 ιδέες για τη νηστεία!

Μπαίνουμε στη Μεγάλη Εβδομάδα και για ακόμα μία χρονιά το φαγητό θα σου γίνει “βραχνάς”. Από τη μία θέλεις να νηστέψεις για το καλό, από την άλλη πως να αντέξεις τόσο υδατάνθρακα και καθόλου κρέας! Η νηστεία υποτίθεται ότι είναι μια αφορμή για αποτοξίνωση, αλλά, αν ξεκινήσεις να “μπουκώνεσαι’ με ψωμιά και μακαρόνια, μάλλον θα σε μπερδεύουν με σημαδούρα κατά τις πρώτες εξορμήσεις στην παραλία! Γι’ αυτό, αφού έκανες τον κόπο να πατήσεις το “κλικ”, συνέχισε να διαβάζεις, γιατί ακολουθούν 13 προτάσεις διατροφικών επιλογών που θα σε βοηθήσουν να τη βγάλεις “καθαρή” κατά τη διάρκεια της νηστείας!

1. Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι και μπανάνα

2. Ντακάκια με ντομάτα και ελιές

3. Γάλα αμυγδάλου με δημητριακά ολικής άλεσης

4. Κουλούρι Θεσσαλονίκης

5. Σταφιδόψωμο

6. Όσπρια με ρύζι, πλιγούρι ή κινόα

7. Μπιφτέκια λαχανικών

8. Σούπες λαχανικών

9. Παέγια θαλασσινών

10. Πίτσα με νηστίσιμο τυρί

11. Χαλβάς (Το παραδοσιακό γλυκό για τη Μεγάλη Εβδομάδα)

12. Μανιτάρια γεμιστά με λαχανικά και μυρωδικά

13. Γεμιστά με ρύζι

Κάνε LIKE στη σελίδα μας στο FACEBOOK

Η γνώμη σας μετράει
0Μου αρέσει0Το αγαπώ0Αστείο0Τραγικό0Αντίο για πάντα