Τα ψέμματα του μάρκετινγκ! 9 πελάτες που την “πάτησαν”

Το μάρκετινγκ  αποτελεί τον ισχυρότερο τρόπο χειραγώγησης της σύγχρονης εποχής. Βασικός στόχος είναι να βρεθούν τρόποι, που θα προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Τα προϊόντα στα ράφια είναι πλέον τόσα πολλά, που είναι δύσκολο να ξεχωρίσουν. Για το λόγο αυτό η “φανταχτερή” συσκευασία ή οι παραπλανητικές αναγραφές αποτελούν το “όχημα” για την τοποθέτηση των προϊόντων στο καλάθι των καταναλωτών. Κάποιες φορές όμως, η “κοροϊδία” είναι τόσο εμφανής, που σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι! Ειδικά στην περίπτωση, που αγοράζεις κάτι και, όταν ανοίξεις το κουτί, διαπιστώνεις ότι είναι σχεδόν άδειο!

Δες στη συνέχεια 9 περιπτώσεις που το μάρκετινγκ λειτούργησε παραπλανητικά, με σκοπό να “ξεγελάσει” τους καταναλωτές. Εσύ την έχεις “πατήσει” σε αντίστοιχες περιπτώσεις;

1. Μεγαλύτερη σακούλα αλλά ίδιο περιεχόμενο!

2. Συσκευασία με ένδειξη XL! Καμία διαφορά με το συμβατικό μέγεθος του προϊόντος

3. Το μεγάλο ποτήρι είναι απάτη! Το μισό τουλάχιστον είναι συμπιεσμένο χαρτί

4. Ελλιπές περιεχόμενο

5. Πίτσα “φωτοτυπία”. Μια λεπτή στρώση υλικών και το υπόλοιπο ζυμάρι

6. Σοκολατάκια μόνο στην επιφάνεια

7. Απόκρυψη του προϊόντος με παραπλανητική συσκευασία

8. Υποτίθεται ότι η σοκολάτα είναι όσο 2 μικρές μαζί!

9. Αναγραφή συστατικών που δεν υπάρχουν

ΠΗΓΗ: brightside.me

Η γνώμη σας μετράει
0Μου αρέσει0Το αγαπώ1Αστείο0Τραγικό0Αντίο για πάντα