Προβλήματα ύπνου: 8 επιστημονικοί τρόποι αντιμετώπισης

Αυτό που χρειάζεται ο άνθρωπος συνήθως τις βραδινές ώρες είναι μια κουβέρτα, ένα μαξιλάρι και ξεκούραση. Παρόλα αυτά όμως, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, το συνεχές άγχος και τα προβλήματα υγείας συχνά δε το επιτρέπουν. Όταν το χαμομήλι και η βαλεριάνα σταματούν να βοηθούν την κατάσταση, η επιστήμη έρχεται να σε σώσει. Το Viralbuzz.gr με χαρά σου παρουσιάζει 9 επιστημονικές συμβουλές, που θα σε βοηθήσουν να καταπολεμήσεις την αϋπνία και τα υπόλοιπα προβλήματα ύπνου σε σύντομο χρονικό διάστημα, σύμφωνα πάντα με το brightside.me.

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

ΠΗΓΗ: brightside.me

Η γνώμη σας μετράει
2Μου αρέσει1Το αγαπώ0Αστείο0Τραγικό0Αντίο για πάντα